Jaromír Jágr si nemůže vynachválit svůj elektromobil
Jaromír Jágr opět usedl za volant elektrického vozidla. Své poprvé si odbyl s první elektrickou Kiou s 800V architekturou, modelem EV6. Bohužel si jej příliš neužil, nedlouho po převzetí s vozem boural, když vjel do dráhy tramvaji. Ani tato nepříjemná zkušenost jej ale od elektromobility neodradila. Nyní můžete Jaromíra Jágra při cestách potkat v největším modelu stejné značky, ve voze Kia EV9. I když má legendární hokejista své mládí spojené se silnými i sportovními vozy, s přibývajícím věkem se stává více klidným člověkem, který si rád užije v provozu pohodu a ticho.
Právě tyto atributy mu vlajkový model jihokorejské značky poskytuje. Spolu s nimi se mu na elektrickém pohonu zamlouvá plynulost jízdy, jak říká v novém reelu na Facebooku. Kia EV9 je napěchovaná špičkovou technologií, ke které patří i výborný podvozek s prémiovým tlumením nerovností. Díky tomu je jízda po rozbitých cestách i městských přejezdech jako na obláčku.
Jméno výborného českého hokejisty a držitele mnoha světových rekordů je již delší dobu spojen právě se značkou Kia. Před plně elektrickými modely si vyzkoušel částečně elektrizovaný plug-in hybrid Sorento. Před svojí elektrickou érou jezdil sportovní verzí Gran Turisma Stinger. Vyzkoušel si i městské elektrické Niro, to ale brzy vyměnil za větší model. Ve své pomyslné garáži má raději prostornější modely. Takové vozy upřednostňuje i kvůli své výšce 189 centimetrů. Je tedy jasné, že nejmenší modely vynechává ze zřejmých důvodů.
Jako většina Čechů začínal svojí řidičskou kariéru s vozem domácí značky. Tehdejší špička v podobě modelu Favorit tak byla jasná volba. Ze své americké etapy nejraději vzpomíná na sportovní Dodge Viper. Ten si po skončení angažmá nechal převést do domoviny.