Vstupní stránka :: Autokom :: Profil firmy

Profil firmy

Firma AUTOKOM, spol. s r.o. působí na českém i zahraničním trhu od 1. 9. 1993. Aktivity společnosti se od samého počátku podnikání soustřeďují na poskytování opravárenské a obchodní činnosti v oblasti osobních, užitkových a nákladních vozidel. Postupný rozvoj a modernizace všech provozů společnosti, zvyšující se nároky na kvalitu a rozsah poskytovaných služeb a také snaha o maximální spokojenost zákazníků si již v roce 1999 vyžádaly certifikaci systému managementu kvality. Tento systém je udržován a rozvíjen dodnes, společnost je aktuálně certifikována dle ČSN EN ISO 9001:2009.

AUTOKOM v současnosti podniká ve dvou provozovnách a zaměstnává 75 zaměstnanců. Společnost tvoří deset samostatně fungujících provozů. Ve Zlíně Loukách se nachází servis osobních vozidel KIA a NISSAN, autosalon KIA a autosalon NISSAN. Autosalon KIA nabízí zákazníkům celý sortiment vozů této značky, autosalon NISSAN je zaměřen na prodej užitkových a nákladních vozidel. V Tečovicích u Zlína je umístěn servis užitkových a nákladních vozidel, který je součástí celorepublikové sítě servisů TATRA, NISSAN a BOSCH CAR SERVICE pro osobní a užitkové vozy, prodejní sklad náhradních dílů a autopříslušenství, výměnné středisko autoagregátů a provoz oprav autoagregátů. Provozovna v Tečovicích taktéž provádí kvalitní opravy všech ostatních značek užitkových a nákladních vozidel, především MERCEDES-BENZ, IVECO, MITSHUBISHI, RENAULT, DAF, SCANIA a MAN. Jednotlivé provozy úzce spolupracují ve snaze uspokojit potřeby zákazníka širší nabídkou zboží a služeb.

Současný stav společnosti je výsledkem postupného vývoje v průběhu celých osmnácti let existence firmy. Záměr vybudovat moderní, flexibilní a stabilní společnost, která by nabízela stále komplexnější a kvalitnější služby a zboží, si vyžádal nemalé investice do nového zařízení, technologií i zvyšování úrovně vzdělanosti a odbornosti zaměstnanců. Na počátku těchto aktivit byla již v roce 1999 zcela zásadní přestavba budovy výměnného střediska a prodejních skladů. V roce 2002 následovala rekonstrukce staré nefunkční budovy kotelny a na jejím místě výstavba servisu BOSCH. Tím však rozvoj areálu v Tečovicích neskončil. Postupnou obnovou vybavení, modernizací technologií a částečnou rekonstrukcí procházel a dodnes prochází i servis nákladních vozidel. Důkazem toho je například právě dokončená instalace technologie pro diagnostiku brzd a podvozků MAHA.

Rok 2002 odstartoval etapu spolupráce společnosti AUTOKOM a KIA MOTORS CZECH s.r.o. Dynamicky se rozvíjející spolupráce s automobilkou KIA se stala podnětem ke koupi budovy autosalonu ve Zlíně v roce 2003. Koupí sousední nemovitosti a okolních prostor v roce 2006 získala společnost možnost vybudovat přímé dopravní napojení na hlavní komunikaci o rok později. Následujícím logickým krokem byla výstavba a otevření servisu osobních vozidel v roce 2008, včetně rekonstrukce jednoho ze stávajících objektů na polyfunkční dům, dnes fungující mimo jiné jako autosalon NISSAN. V době realizace těchto změn byla firmě AUTOKOM poskytnuta investiční dotace z rozpočtu Statutárního města Zlína v rámci mezinárodního projektu “Energy in Minds!“.

Naše spolupráce s firmou KIA MOTORS byla od jejího počátku velmi úspěšná. V minulých letech získal AUTOKOM např. tato významná ocenění své práce:

  • KIA BEST ACT SMART CAMPAIGN AWARD 2003 silver
  • DEALER OF THE YEAR 2003
  • DEALER OF THE YEAR 2004
  • DEALER OF THE YEAR 2007

V průběhu všech investic kladlo vedení firmy důraz na to, aby nově zaváděné technologie byly šetrnější k životnímu prostředí. Společnost řádně plní všechny legislativní povinnosti v oblasti ochrany přírody, provádí pravidelné prověrky bezpečnosti práce, požární ochrany a životního prostředí přímo na jednotlivých provozech. Kontroluje dodržování zásad stanovených pro správnou manipulaci s odpady, jejich řádné třídění, značení, zpracování nebo likvidaci. Dbá také na ochranu vod a ovzduší a dlouhodobě se snaží zamezit vzniku možných negativních vlivů z její činnosti na životní prostředí.

V průběhu výstavby i rekonstrukce stávajících provozů kladlo vedení nemalý důraz na zlepšení podmínek pro zákazníky. Bezbariérové přístupy, vyhrazená parkovací místa, nabídka nápojů, wi-fi připojení, příjemné a klidné prostory pro zákazníky případně pro jejich ratolesti, výhodné akce a nabídky, péče o stálé klienty a neustálý zájem všech zaměstnanců o jejich spokojenost, to jsou a vždy budou naše priority, na kterých bychom i v budoucnu chtěli stavět. Naším krédem je, že pouze spokojení zákazníci jsou zárukou dobrého jména společnosti.

Po celou dobu své existence firma nezapomínala na rozvoj lidských zdrojů, jenž považuje za jeden ze zásadních a neopomenutelných předpokladů správně fungujícího podniku. Nové znalosti zaměstnanců získané v rámci rozvoje lidských zdrojů, znamenají nejen rozvíjení a udržování jejich kvalifikace, ale pro společnost také možnost zkvalitnění a rozšíření struktury poskytovaných služeb. Zlepšování obchodních i odborných znalostí a dovedností v současné době nemalou měrou přispívá ke zvýšení adaptability a konkurenceschopnosti podniku na trhu. V roce 2010 proto společnost využila možnosti zapojit se do projektu „Vzdělávejte se!“. Ve spolupráci s Úřadem práce ve Zlíně a Evropským sociálním fondem České republiky získala na vzdělávání zaměstnanců dotace z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost. Získání těchto prostředků umožnilo zapojit do systému vzdělávání společnosti více zaměstnanců a dle zkušeností z předchozích let podnikání i aktuálních potřeb posunout vývoj v této oblasti výrazně kupředu. Péčí o své zaměstnance, a to nejen v této, ale i v dalších oblastech života a práce chce firma docílit osobního růstu a spokojenosti svých zaměstnanců.

A co všechno jsme schopni svým zákazníkům nabídnout?

  • autorizovaný servis TATRA
  • autorizovaný servis a prodej užitkových a nákladních vozů NISSAN
  • autorizovaný servis a prodej automobilů KIA
  • opravy všech značek užitkových a nákladních vozidel, servis vleků, návěsů i přívěsů, záruční a pozáruční servis hydraulických systémů HYVA a hákových natahovačů HYVALIFT a CTS, montáže a servis nezávislého topení WEBASTO, EBERSPACHER, ATESO, servis brzdových soustav a elektronických systémů WABCO, KNOR-BREMSE, montáže a ověřování analogových a digitálních tachografů, diagnostiku brzd a podvozku MAHA včetně detekce vůlí, laserové měření a seřizování geometrie náprav, servis klimatizací, měření emisí, zajištění provedení STK a kompletní mytí vozidel,
  • opravy a servis všech typů osobních a užitkových vozidel, zjišťování závad pomocí diagnostických přístrojů BOSCH, seřizování a opravy elektronických soustav vozidel, měření emisí, servisní prohlídky, údržby, montáže autopříslušenství a mechanického zabezpečení vozidel DEFENDLOCK, kontrola brzd a tlumičů, příprava vozidel na STK, servis klimatizací, měření a seřizování geometrie náprav a pneuservis, zjišťování původu a identifikace vozidel systémy CEBIA,
  • prodej a dodávky autopříslušenství a originálních i neoriginálních dílů na osobní a nákladní vozidla všech značek,
  • opravy kompresorů, tlumičů pérování a teleskopických zvedáků, prodej a rozvoz opravených autoagregátů pro tuzemská i zahraniční vozidla a stavební stroje po České republice, Slovensku a Polsku.

AUTOKOM, spol. s r.o.
Tečovice 362, 76302 Zlín
Tel: +420 577 100 302
Fax: +420 577 100 301
E-mail: info@autokom.cz

KIA MOTORS
Tř. T. Bati 406, 76302 Zlín
Tel: +420 577 775 100 - prodej
Tel: +420 577 775 110 - servis
E-mail: autokom.prodej@autokom.cz

PRODEJ NISSAN
Tř. T. Bati 406, 76302 Zlín
Tel: +420 577 775 123
Mob: +420 777 577 835
E-mail: autokom.prodej@autokom.cz

Copyright © 2011-2017 AUTOKOM, spol. s r.o. | Tvorba www stránek Zlín a SEO optimalizace by GALANDR.com